Night in the Woods
Night In The Woods, üniversiteyi yarıda bıraktıktan sonra arkadaşlarına ve ardında bıraktığı kasabaya geri dönen karakteri konu alan bir macera oyunudur. Kırıp dök, bas çal, takıl, gezip dolaş ve sana yönelik olmayan şeyleri keşfet. Evine; yani Possum Springs'e dön.