Night is Coming
Night is Coming to gra strategiczna o przetrwaniu osadzona w fantastycznym świecie inspirowanym mitologią słowiańską i naturą Europy Wschodniej.
Buduj domy, aby chronić swoich mieszkańców i zapewnić im ciepło, warsztaty do tworzenia narzędzi oraz koszary do szkolenia swoich wojowników. Nie zapomnij również o magazynach do przechowywania zasobów. Infrastruktura odgrywa kluczową rolę w rozwoju osady: ulepszaj swoje budynki, aby zwiększyć wydajność produkcji, zapewnić osadnikom wszystko, czego potrzebują, i wzmocnić swoje obrony przed nadciągającą Ciemnością.
Rozwijaj silną siłę militarną, szkoląc wojowników o różnych specjalizacjach i wzmacniając obronę swoich granic. Możesz bezpośrednio nadzorować każdego wojownika lub zaufać im, że będą działać samodzielnie. Magia również jest twoim sprzymierzeńcem: różne zaklęcia mogą pomóc ci w zaspokojeniu potrzeb twoich osadników, jak i wspierać cię na polu bitwy — używając magii, możesz chronić swoich wojowników i zadawać obrażenia swoim wrogom.
Noce stają się coraz dłuższe i zimniejsze, ale śnieżyce i przenikający mróz nie są Twoimi jedynymi wrogami... Portale otwierają się wszędzie, pozwalając sługom Księcia Velimira ścigać ocalałych. Im dłużej zostajesz w jednym miejscu, tym silniejsza staje się Ciemność i coraz bezlitosniejsze stają się noce: z każdym zbudowanym domem, z każdym zniszczonym legowiskiem nacisk lasów tylko się nasila. Upiry, Lesze, Wilkołaki i Kikimory to tylko niektóre z istot, które spróbuje zniszczyć Twoją osadę. Będziesz musiał bronić swojej ziemi przed potworami i pokonać ich Barona, aby móc przenieść się na nowe tereny.
Przyszłość twojej osady zależy od twojego postępu. Będziesz musiał zbierać Energii Dusz, Odłamki Ciemności, punkty technologii i obrony, i wykorzystać je do badania nowych technologii oraz rozwijania metod produkcji na potrzeby opanowania rolnictwa, budowy nowych struktur oraz zwiększania ich poziomu i wydajności. Co więcej, będziesz mógł odblokować nowe zaklęcia, magiczne wzmacniacze, nowe podklasy wojowników, zaawansowane zbroje i uzbrojenie.
Doświadcz dynamicznego i ciągle zmieniającego się świata: wschody i zachody słońca, dźwięki natury, duchy żywiołów, zmiany pór roku i pogody. Wszystko to będzie towarzyszone przez urzekającą ścieżkę dźwiękową od mistrza instrumentalisty Alizbara, a także przez wiele innych oryginalnych utworów.