Night Loops
Podróż po psychice. Wyrwij się z nocnej zmiany w hotelu, odkryj światy rodem ze snów i zatrać poczucie własnego ja, przeżywając czas przed świtem w tej mrocznej grze przygodowo-logicznej.
Opowieść o poszukiwaniu „psychicznego miejsca”. Czujesz odrętwienie, dryfujesz z dnia na dzień, a każda noc kryje nowe formy cierpienia. Mawiają, że poprzez Ścieżkę możesz odbudować wewnętrzny świat i odzyskać kontrolę nad swoim życiem. Tak, to przygodowy horror psychologiczny… ale taki, jakiego świat jeszcze nie widział.