Night Loops
Seaside Hotel'de görevli olmak için yaptığınız başvurunun kabul edildiğini bildirmekten mutluluk duyarız. Misafirlerimize, aradıkları ve en önemli detay olan huzuru bulmaları için en iyi hizmeti sunmaktan gurur duyuyoruz. Her bir misafir, misafirdir.
Bir önceki yazışmamızda dile getirdiğiniz endişelerinizle ilgili cevap vermek isterim. Elbette neden █████████████████████████ yapmak istediğiniz anlıyorum. Şu anda sizin için en iyi reçetenin zaman olduğunu inanıyorum. Sevgili dostum, Seaside'da, zihniniz dinlenecek.