Ninja Wars: Battle Simulator
Ninja Wars: Battle Simulator to stylizowany symulator wojny zaprojektowany z grafiką 3D. Ta ekscytująca gra zaprasza Cię na piętnaście wymagających poziomów. Chociaż pierwsze poziomy są łatwe, trudność wzrasta wraz z postępem poziomów. Spotkasz wrogów w dolinie, w której toczy się bitwa wśród starych chińskich domów, a Ty zastosujesz swoją strategię w najlepszy sposób.
Na każdym poziomie musisz stworzyć najsilniejszą armię, wykorzystując dostarczone Ci złoto. W grze są trzy główne postacie: Swordsman, Spearman i Archer. Każda postać ma swoje własne unikalne umiejętności i cechy. Kluczem do zwycięstwa jest dokładna analiza formacji drużyny przeciwnej i postaci, których używają przed bitwą i stworzenie swojej armii.
Ponieważ Swordsman walczy w walce wręcz, jego zdrowie jest dość wysokie. Jednak ponieważ postać łucznika strzela z dystansu, jego zdrowie jest niskie. Możesz również osiągnąć łatwe zwycięstwa, tworząc swoją armię zgodnie z formacją drużyny przeciwnej.
Ninja Wars: Battle Simulator to nie tylko symulator bitwy, ale także platforma, na której możesz doskonalić się w świecie gier strategicznych. Stwórz najskuteczniejsze armie, zastanawiając się, jakie cechy której postaci wykorzystasz na tym polu bitwy pełnym łuczników, szermierzy i włóczników. Każda postać ma swoje własne unikalne umiejętności i zalety, więc będziesz musiał myśleć strategicznie, aby osiągnąć zwycięstwo na polu bitwy.
Możesz neutralizować wrogów z daleka, używając łuczników, osiągnąć zwycięstwo w walce wręcz za pomocą szermierzy i przebić się przez linie wroga za pomocą włóczników. Rozwijaj wszystkie umiejętności potrzebne do osiągnięcia zwycięstwa, wykonując strategiczne ruchy.
15 wymagających poziomów: 15 różnych poziomów trudności i 15 różnych sekcji wymagających różnych poziomów strategii.
Automatyczna bitwa: Zastosuj swoją taktykę z możliwością oglądania bitew i tworzenia strategii.