Nivalis
Rozwijaj swój biznes, zarządzaj restauracjami i klubami nocnymi, nawiązuj przyjaźnie i zyskuj wrogów, kupuj i urządzaj mieszkania, idź na ryby, a może nawet znajdź miłość w Nivalis, mieście rozciągającym się od oceanu po chmury.
Witaj w Nivalis! Przetrwanie w tym cyberpunkowym mieście nie jest proste. Gangi chcą pobrać Twoje organy, służby wlepiają Ci mandat za oddychanie, a przez cały czas ziemia pod Twoimi stopami zdaje się kruszyć. Jutro miasto może wpaść do oceanu, więc lepiej już dziś zadbać o swoją pomyślność.
Zaczniesz od podstaw: stragan z jedzeniem, stoisko z makaronem, sklep ze stymulantami. A potem wspinaj się coraz wyżej, otwierając bar, restaurację, a nawet klub nocny. Ostatecznie staniesz się magnatem nocnego życia w Nivalis. Noc będzie Twoja!
W Nivalis to Ty decydujesz, jak spędzisz czas w mieście. W tej wyjątkowej symulacji życia z realistyczną pogodą i cyklem dnia i nocy możesz rozwijać swój biznes, poznawać dziwne, różnorodne postaci, nawiązywać przyjaźnie i doświadczać niebezpieczeństw oraz cudów tego cyberpunkowego wokselowego miasta.