No Longer Home Soundtrack
The official soundtrack to No Longer Home is composed and produced by Eli Rainsberry (A Monster's Expedition, Bird Alone, Wilmot's Warehouse), with contributions from session musician Derek Daley, and composer for the prequel Friary Road, Paws Menu.