No Longer Home Oyun Müzikleri
No Longer Home'un resmî oyun müzikleri, oturum müzisyeni Derek Daley ve ön bölüm Friary Road'un bestecisi olan Paws Menu'nün katkılarıyla, Eli Rainsberry (A Monster's Expedition, Bird Alone, Wilmot's Warehouse) tarafından bestelendi ve aranje edildi.