No More Room in Hell 2
We hope you enjoy this early look at the upcoming No More Room in Hell 2, as we get an opportunity to craft its 1.0 release together.
Releasing the game through Early Access will allow us to open the game's production and growth so our community of players can join us in the journey! More than bringing players in, we want a community who are willing to give us constructive feedback towards our goals for No More Room in Hell 2.
We expect No More Room in Hell 2 to remain in Early Access until sometime in 2025.
Our goal for the full version is to have additional gameplay features and content that will round out the game experience.
Highlights to look forward to during Early Access development include new maps, character customization, weaponry and far deeper progression features.
3 maps including the sprawling rural Power Plant and tighter, urban maps Pottsville and Lewiston.