No More Room in Hell 2
Yakında çıkacak olan ve 1.0 sürümünü topluluğumuz ile birlikte yaratma fırsatını bulacağımız No More Room in Hell 2 için yaptığımız bu ön tanıtımdan keyif alacağını umuyoruz.
Oyunu Erken Erişim'e açmak oyunun geliştirilmesi ve büyümesi yolculuğunda oyuncu topluluğumuzun bize katılabilmesini sağlayacak! Oyuncu kazandırmasının ötesinde, asıl hedefimiz No More Room in Hell 2 için hedeflerimize yönelik bizlere yapıcı geribildirimler vermeye istekli bir topluluğa sahip olmak.
No More Room in Hell 2'nin, 2025'in bir noktasına kadar Erken Erişim'de kalacağını tahmin ediyoruz.
3 harita; uçsuz bucaksız kırsallarıyla Power Plant ve daha dar, kentsel haritalar olan Pottsville ve Lewiston.