No Son Of Mine
O zeki, tahmin edilemez, ölümcül ve zalim biri. Keşfet, dövüş, saklan ve O seni bulmadan önce sen gerçeği bul. Etrafına dikkat et ve paniğe kapılma. Avlanacaksın. Korkacaksın. No Son Of Mine elinden tutmayacak, hayatta kalabilecek misin?