No Straight Roads — Mother & Child DEMO
Poprowadź muzyczną rewolucję w zupełnie nowej, toczącej się w rytm muzyki przygodówce akcji autorstwa Wana Hazmera (Final Fantasy XV) i Daima Dziauddina (Street Fighter V). Zmierz się z mistrzynią fortepianu Yinu w pierwszej grywalnej wersji demo No Straight Roads.