Nobody Wants to Die Soundtrack Bundle
Fortab dig i et dystopisk New York i 2329. I denne interaktive noir-fortælling, skal du bruge avanceret teknologi til at lede en efterforskning som kriminalbetjent James Karra, der vil risikere alt for at fange en seriemorder, der går efter byens elite.