NORCO
Po śmierci waszej matki zaginął twój brat Blake. Pragnąc go odnaleźć, musisz udać się za zbiegłym androidem ochronnym przez rafinerie, centra handlowe i rowy melioracyjne przedmieść Nowego Orleanu.
Przypominająca obrazy, a zarazem filmowa grafika pikselowa wciąga gracza w fantastyczno-naukowy świat zanikających mokradeł, wijących się rur rafinerii i innych krajobrazów inspirowanych tytułową miejscowością Norco oraz innymi miejscami pod Nowym Orleanem. Wsłuchaj się w bogate nagrania terenowe i oprawę dźwiękową projektu fmAura oraz dynamiczną, postindustrialną muzykę elektroniczną od Gewgawly I.
W tym niszczejącym, niepewnym świecie wspomogą cię chaotyczny pirat terenów zalewowych, wyjątkowo często bywający w barze detektyw, zbiegły android ochronny i pluszowa małpka z dzieciństwa. Rozwiązuj łamigłówki, rozprawiaj się z ochroniarzami na usługach bezdusznych korporacji i zinfiltruj sektę influencerów zajmujących opuszczone centrum handlowe na obrzeżach Nowego Orleanu.