Norco
NORCO, Southern Gothic türünde bir point & click macera anlatısı. Oyuncuyu batmakta olan varoşlara ve Güney Louisiana'nın alabildiğine yeşil ve çarpık endüstriyel bataklıklarına götürüyor.
Erkek kardeşin Blake, annenin ölümünden sonra ortadan kaybolur. Onu bulma umuduyla New Orleans varoşlarındaki rafineriler, alışveriş merkezleri ve drenaj kanalları boyunca firari güvenlik androidini takip etmelisin.
Louisiana'nın Norco kasabasından ve New Orleans metropolünün diğer bölgelerinden ilham alan NORCO, tabloları andıran sinematik piksel sanatı ile oyuncuyu kaybolan bataklıkların ve labirente benzeyen petrol rafinerilerinin yer aldığı gerçekçi bir bilim kurgu dünyasına davet ediyor. fmAura'nın zengin dış mekan kayıtlarının ve ses tasarımının; Gewgawly I'ın dinamik, post-endüstriyel elektronik müziğinin tadını çıkar.
Kanun tanımayan bir bataklık korsanı, bar taburesinden inmeyen bir özel dedektif, firari bir güvenlik androidi ve çocukluğundan kalma doldurulmuş maymunun; çürümeye yüz tutmuş ve belirsiz bir dünyada sana yardımcı olacak. Bulmacaları çöz, kurumsal güvenlik eşkıyalarıyla savaş ve New Orleans'ın banliyölerindeki terk edilmiş bir alışveriş merkezine yerleşmiş tarikata sız.