Northgard - Brundr & Kaelinn, Clan of the Lynx
Klan Rysia, któremu przewodzi Mielikki Poskromicielka (Mielikki, the Beastmaster), jest niezwykle mocno związany z naturą. Ci dumni łowcy posiadają wspaniałe zdolności łucznicze i unikalną technikę obserwacji, które z łatwością zapewniają im dobrobyt.
Klan ten przygarnął pełne gracji, lecz niebezpieczne rysie Brundra i Kaelinna, gdy te były zaledwie szczeniętami, a następnie wyszkolił je, by były oczami zacnej przywódczyni klanu i wojownikami, z którymi należy się liczyć podczas walki.
Za młodu była srogą łowczynią, jednak dziś ta dumna i zdolna przywódczyni włada dzikimi zwierzętami Northgardu, widząc jedynie przy pomocy swych wiernych towarzyszy rysiów. Choć z racji podeszłego wieku nie jest już tak skuteczna w boju, zdecydowanie nadrabia tę niedoskonałość niebywałą zdolnością panowania nad dzikimi zwierzętami zamieszkującymi tę krainę, które bez wahania walczą dla Mielikki i jej ludu.
Wierni towarzysze Mielikki i oddani słudzy Klanu Rysia. Brundr jest młodszy i bardziej swawolny. Choć wygląda na niewinnego kociaka, to nie wolno lekceważyć jego straszliwych uderzeń i sprawności bitewnej.
Starszy i bardziej doświadczony Kaelinn widział już wiele, a teraz chce chronić swego młodszego brata oraz członków klanu przed zagrożeniami Northgardu.