Northgard - Brundr & Kaelinn, Clan of the Lynx
Beastmaster Mielikki önderliğindeki Lynx (Vaşak) Klanı'nın doğayla olağan dışı bir bağlantısı vardır. Üstün okçuluk yetenekleriyle ve benzersiz tuzağa çekme teknikleriyle gurur duyan Avcılardan oluşan bu klan, halklarının refahını sürdürme konusunda her şeye sahip.
Klanın daha yavruyken bulduğu Brundr ve Kaelinn adlı zarif ama tehditkâr iki vaşak, büyüdüklerinde hem klanın saygın liderinin gözleri hem de savaş alanında hafife alınamayacak bir güç hâline geldi.
Gençliğinde yürekli bir avcı olan bu gururlu ve yetenekli lider şimdi Northgard'daki vahşi yaşamın kontrolünü elinde tutuyor ve dünyayı yalnızca sadık vaşak dostlarının gözleriyle görüyor. İlerleyen yaşı nedeniyle savaş alanındaki etkisi biraz azaldıysa da bu topraklarda yaşayan ve kendisi ve halkı için tereddüt etmeden savaşacak olan vahşi canlılar üzerindeki rakipsiz hâkimiyeti ile bunu fazlasıyla telafi ediyor.
Mielikke'nın vefalı dostları ve Lynx Klanı'nın sadık hizmetkârları. Aralarından daha genci olan Brundr çok daha oyuncudur ve her ne kadar masum bir kedi gibi görünse de savaş sırasında korkunç pençelerini ve cesaretini asla hafife almamalısın.
İki vaşaktan daha deneyimli olan büyük kardeş Kaelinn çok şey görmüş geçirmiştir ve Northgard topraklarındaki tehlikelere karşı küçük kardeşini ve klan ahalisini korumak için hiçbir şeyden kaçınmaz.