Northgard - Himminbrjotir, Clan of the Ox
Kendi soyundan gelenlere yardım etmek için geri dönen eski bir lider olan Torfin liderliğindeki bu klan muazzam gücü ve atalarına olan amansız bağlılığı ile bilinir. İşe koyulurken ilk başta pek hızlı olmasalar da belirli bir ivme kazandıktan sonra yollarına çıkan herkesi ve her şeyi ezip geçebilirler.
Hareketleri önceden kestirilemeyen ve heybetli biri olan Torfin eşsiz bir gücün yanı sıra sahip olduğu Ata Yadigârı Ekipmanlarından (Ancestral Equipment) oluşan cephanesiyle zaten son derece tahrip edici olan seri saldırılarını daha da sertleştirir. Savaşta yolu kendisiyle kesişmeyecek kadar şanslı olanlar onun uzun hikâyelerin ve söylentilerin ete kemiğe bürünmüş hâli olduğunu söyler.
Şimdiyse lideri olduğu Ox (Öküz) Klanı'nı tüm Northgard'ın en korkulan ve en saygı duyulan klanlarından biri yaptıktan sonra, halkının onu ve muazzam gücünü tekrar çağıracağı günü bir tür uyku hâlinde beklerken söylencelerin gerçekliğini sorgulayan çok az kişi var.