Northgard – Kernev, Clan of the Stoat
Niezależny i opiekuńczy lud Kernev zajmuje autonomiczne terytoria, ale stanie ramię w ramię w bitwie pod sztandarem swoich potężnych lordów. Znajomość kultur wikingów i metody dyplomatyczne sprawiają, że Nominoë zapewnia królestwu umiejętność adaptacji oraz sojuszników na każde wyzwanie.
Nominoë jest zdecydowanym i popularnym wodzem, który przewodzi rewoltą ludu Kernev przeciwko Neustrii. To wielbiciel na wpół pogańskiej duchowości tego regionu oraz przywódca słynący z bezinteresowności i twardego stąpania po ziemi.
W przeciwieństwie do swoich zaciekłych rywali z Neustrii, królestwo Klanu Gronostajów w znacznie większym stopniu oparte jest na lordach, którzy dbają o ludność, dzieląc swoje terytorium na księstwa. Niektórzy wolą zajmować się rolnictwem, a inni przygotowują się na obronę wszelkich napaści, które mogłyby zagrozić ich ziemiom. Ta różnorodność sprawia, że Kernev jest potężnym bastionem pokoju i gospodarki.
– Klasztory i ich ulepszone warianty zbierają krowns od pracowników w strefach, w których się znajdują, i z nimi sąsiadujących.