Northgard - Kernev, Clan of the Stoat
Bağımsız ve korumacı Kernev halkı özerk bölgelerde yaşar. Ancak savaş söz konusu olduğunda güçlü Lordlarının komutası altında tek vücut olurlar. Nominoë, sahip olduğu Viking adetleri ve diplomatik yöntemler hakkındaki yetkinliği sayesinde Krallığa her türlü zorlukla başa çıkabilmelerini sağlayan uyum kabiliyeti ve müttefikler sağlar.
Azimli ve popüler bir savaş lideri olan Nominoë, Kernev'in Neustria'ya karşı çıkardığı isyana önderlik eder. Bölgenin yarı pagan inanışına bağlı, özverili ve ayakları yere basan bir lider olarak bilinir.
Neustria'daki azılı rakiplerinin aksine bölgelerini farklı dukalıklara bölmüş olan Stoat krallığı, halkla ilgilenmeleri konusunda lordlarına çok daha fazla güveniyor. Bazıları kendi topraklarını işlemeyi tercih ederken bazıları da kendi bölgelerini tehlikeye atabilecek herhangi bir saldırıya karşı tetikte bekliyor. Bu çeşitlilik, Kernev'i huzur ve ekonomi açısından güçlü bir kale haline getiriyor.
Kuzey klanlarıyla olan bağları sayesinde, keşişlerinden bazılarının Viking eserlerini ve kıymetli eşyalarını kullandığı ve imal ettiği görülebilir.
Manastırlar ve evrimleri, Krown'ları kendi ve komşu bölgelerindeki işçilerden toplar.