Northgard - Lyngbakr, Clan of the Kraken
Klan Krakena wie z własnego doświadczenia, jak niebezpieczne potrafi być morze. Wojownicy ci oddają cześć ogromnemu stworzeniu, obawiając się jego wielkiej mocy, poważając jego instynktowną wiedzę i korzystając z jego potęgi, gdy raczy jej im udzielić.
Klan Krakena nie może budować portów drakkarów (Longship Docks), gdyż wie, jak niebezpieczne potrafi być morze. Mają oni za to dostęp do wyjątkowego łowiska (Fishery), które pozwala im wysyłać rybaków do stref przybrzeżnych, by pozyskiwać żywność.
Hörgr to drugi wyjątkowy budynek Klanu Krakena. Możesz przydzielić do tego obiektu wieśniaczki, które zamienią się w norny. Maksymalnie możesz mieć 2 norny (lub 3 po ulepszeniu Hörgru).
Przydzielone do Horgru norny będą wytwarzały nowy wyjątkowy surowiec Krakena – Wyrd. Podczas gry możesz za jego pomocą używać umiejętności specjalnych, dzięki którym nie utracisz prymatu nad swoim terytorium.