Northgard - Ratatoskr, Clan of the Squirrel
Klan Wiewiórki pod wodzą Andhrímnira zdecydowanie potrafi cieszyć się chwilą. Jego członkowie nie są jednak lekkoduchami; Wiewiórki cechuje skrupulatność i wprawa w zarządzaniu zasobami.
Ich utalentowani kucharze przyrządzają pyszne posiłki, które poprawiają umiejętności klanu oraz jego sojuszników. Nie należy lekceważyć wojowników tego klanu ani ich waleczności! Co więcej, ich zwierzęcym opiekunem jest Ratatoskr, toteż klan ten jest biegły w sztuce manipulacji i wywoływania waśni pozwalającej mu osiągnąć zamierzone cele!
Andhrímnir otrzymał swe miano po kucharzu Asów i od małego wykazywał niezwykłe umiejętności kulinarne, choć rywalizacja w klanie była zacięta. Równie nieustraszony i apodyktyczny w kuchni, co na polu bitwy Andhrímnir, posiada wszystkie atrybuty... „kuchwoja”!
Dzięki temu będziesz mieć wszystkie narzędzia potrzebne do osiągnięcia wyjątkowego zwycięstwa Ratatoskra i przewyższysz każdego wroga, który ośmieli się z Tobą mierzyć.