Northgard – Vördr, Clan of the Owl
Tajemnicze, istniejące od wieków normy z Vördr czuwają nad wszystkimi królestwami w Northgardzie i poza nim. Obrończynie Yggdrasila, siostry Skuld, Verdandi i Urdr, wykorzystują moc świętego drzewa, by ich wiedza rozprzestrzeniła się nieuchronnie na całą krainę.
Skuld, najmłodsza, swoją młodzieńczą energią napędza agresywną ekspansję klanu. Verdandi, środkowa siostra, chroni Yggdrasila i łączy klan z otaczającym go światem. Urdr, najstarsza, dzięki swojej głębokiej więzi z Yggdrasilem przewodzi niekończącemu się dążeniu do wiedzy klanu.
Wybrana siostra przejmie obowiązki przywódczyni, a każda z nich będzie opiekować się swoim ludem w miarę potrzeb, wykorzystując swoje unikalne atrybuty.
Vördr, dzięki błogosławieństwu Yggdrasila, nie muszą zbierać drewna. Zamiast tego ich świętym obowiązkiem jest odżywianie pradawnego drzewa gromadzoną przez nich wiedzą ludową. W ten sposób pielęgnują je, by mogło się rozrastać, przybierając różne formy.
Yggdrasil stanowi fundament ich konstrukcji i służy za łącznik pomagający rozprzestrzeniać ich enigmatyczne gałęzie w królestwach Northgardu. Gałęzie te, nasycone wiedzą, przenikają przez królestwa według własnego uznania, docierając do neutralnych, sprzymierzonych, a nawet wrogich terenów.