Northgard
Po długich latach spędzonych na niezmordowanych poszukiwaniach dzielni wikingowie docierają do nowego świata pełnego tajemnic, niebezpieczeństw i bogactw, znanego pod nazwą NORTHGARD.
Najwyższy Król wikingów pada ofiarą morderstwa, a jego Królewski Róg zostaje skradziony przez niejakiego Hagena.
Wydarzenie to zapoczątkowuje sagę, w której syn i zarazem następca monarchy Rig wraz z jego prawą ręką Brandem wyruszają w podróż po nowym kontynencie ochrzczonym mianem Northgardu.
Kontynencie, na którym Rig zyska zarówno nowych przyjaciół, jak i wrogów, odkrywając przy okazji znacznie poważniejsze zagrożenie niż to stwarzane przez Hagena. Dowie się również, dlaczego zabito jego ojca.
Gracz pragnący ukończyć 11 rozdziałów kampanii będzie musiał dogłębnie poznać specyfikę każdego z sześciu pierwszych klanów, ujarzmiając zarazem bezwzględnie dzikie obszary Northgardu.