Northgard
Yıllar boyunca azimle keşif yapan cesur Vikingler; sonunda gizem, tehlike ve ganimetle dolup taşan yeni bir toprak buldu: NORTHGARD.
Büyük Viking Kralı öldürüldü ve Kraliyet Borusu, Hagen denen biri tarafından çalındı.
Bu trajik olayla başlayan destanda, kralın oğlu ve tek vârisi Rig, sağ kolu Brand ile birlikte yeni Northgard kıtasında zorlu bir yolculuğa çıkıyor.
Yeni kıtada yeni dostlar ve düşmanlar edinecek olan Rig, babasının öldürülme sebebini açığa çıkaracak ve Hagen’dan çok daha büyük bir tehdidin yaklaştığını öğrenecek.
Oyuncunun, 11 hikâye bölümünü bitirebilmek için ilk 6 klanın özelliklerini çok iyi öğrenmesi ve Northgard’ın acımasız yaban hayatına hâkim olması gerekecek.