Not For Broadcast
Stań za kulisami transmisji National Nightly News w tej inspirowanej telewizją, pełnej czarnego humoru i zamieszania grze. Wycinaj niestosowne słownictwo, podążaj kamerą za celebrytami i dopilnuj, by widzowie nie mogli odkleić oczu od Twojego widowiska.