Not Tonight 2
Sprawa imigracyjna nr 112: Zostajesz w areszcie. Chyba że Twoi przyjaciele przejadą całe Stany, w których źle się dzieje, odzyskają Twój dokument tożsamości i nie wpadną w tarapaty... inaczej to koniec Twojego amerykańskiego snu.
W alternatywnej, źle funkcjonującej rzeczywistości Stanów Zjednoczonych liczą się kapitalizm i chciwość polityków, a Twoi znajomi przepadli. Zgarnięty przez służby rządowe podczas protestu Eduardo Suarez czeka obecnie na proces w gułagu w Miami.
Not Tonight 2 to road trip ze sprawdzaniem dokumentów, który łączy pościg z czasem rodem z RPG z polityczną, mroczną komedią, w której liczy się każda decyzja. Czy przyjaciele Eduardo – Malik, Kevin i Mari – zdołają znaleźć i dostarczyć na czas jego dokumenty do Miami. Czy to jednak koniec amerykańskiego snu?