Not Tonight 2
Göç İcra Davası No. 112: Tutuklusun. Dostların parçalanmış Amerika'nın altını üstüne getirip kimlik belgelerini bulamazlarsa ve başlarını belaya sokmamayı başaramazlarsa... Amerikan rüyası senin için bitmiş demektir.
Kapitalizmin ve politik açgözlülüğün yaşamın merkezinde yer aldığı alternatif bir parçalanmış Amerika'da arkadaşın kayboldu. Bir protesto sırasında yakalanan Eduardo Suarez, yetkililer tarafından ele geçirildi ve şimdi Miami çalışma kampında geleceğinin tayin edilmesini bekliyor.
Not Tonight 2, bir Amerikan belge kontrolü yolculuk macerasıdır. Zaman baskısı bulunan bir RYO ile her kararın önemli olduğu, politik unsurlarla dolu bir kara mizah anlayışını bir araya getirir. Eduardo'nun arkadaşları Malik, Kevin ve Mari belgelerini zamanında bulup Miami'ye teslim etmeyi başarabilecek mi, yoksa bu, Amerikan rüyasının sonu mu?