Nour: Play with Your Food
Nour to eksperymentalna gra dotycząca jedzenia, która łączy w sobie pyszną wizualizację, dynamiczną muzykę i pełne zabawy odkrywanie. Nie narzucająca ograniczeń punktowych, limitów czasowymi czy realizmu, gra Nour zaprasza Cię do zabawy z jedzeniem w różnych surrealistycznych scenach, od relaksujących po szaleństwa — od symfonii tosterów po wannę pełną lodów, i znacznie więcej. Możesz ponownie odkryć przyjemność zabawy dzięki tej wyjątkowej grze opierającej się na fantazjach kulinarnych.