Nova Strike
Nova Strike to strzelanka retro, która przenosi gracza do odległej galaktyki, gdzie będzie musiał stawić czoła falom coraz potężniejszych przeciwników. Gra zapewnia godziny wyzwań i świetnej zabawy dzięki łatwej w obsłudze mechanice, uzależniającej rozgrywce i różnorodności generowanych poziomów w każdej nowej grze. Każda próba daje szansę na odblokowanie nowych ulepszeń i wzmocnienia statku. Spróbuj pobić swój rekord!
Twój statek ma dziewięć dodatkowych broni do odblokowania i wyposażenia, a także około 40 zdolności obronnych i atakujących. Od rakiet po granaty i elektryczne pola siłowe – każde ulepszenie zapewnia inne wrażenia z gry. Stwórz statek, który odpowiada Twojemu stylowi, i ulepszaj go po każdym nowym poziomie podczas postojów w porcie kosmicznym. Każda modyfikacja radykalnie zmienia taktykę wymaganą do destrukcji eskadr wroga. Wybieraj uważnie i odnajdź najlepsze konfiguracje pasujące do Twojego stylu gry.