Nova Strike
Nova Strike, uzak bir galakside gitgide güçlenen düşman dalgalarıyla mücadele ettiğin bir retro shoot 'em up oyunudur. Kolay alışılan mekanikleri, bağımlılık yapan oynanışı ve her yeni oyunda karşına çıkan bir öncekinden farklı bölümleriyle saatlerce süren zorlu ama bir o kadar eğlenceli mücadelelerin tadını çıkar. Her havalanışında, yeni yükseltmelerin kilidini açma ve gemini geliştirme fırsatını elde et. Her oyunda mevcut en yüksek puanını geçmeye çalış!
Geminde kilidini açıp kuşanabileceğin dokuz adet ikincil silahın yanı sıra 40 kadar savunma ve saldırı becerisi bulunuyor. Füzelerden el bombalarına ve elektrikli güç alanlarına kadar her bir yükseltme, farklı bir oyun deneyimi sunuyor. Tarzına uygun bir gemi inşa et ve bölüm atladıktan sonra uzay limanında vereceğin molalarda gemini geliştir. Her özelleştirme, düşman filolarını yok etmek için ihtiyacın olan taktikleri kökten değiştirir. Seçimlerini dikkatlice yap ve oyun tarzına en uygun yapılandırmaları bul.
Tekrar tekrar oyna: Karşılaştığın her Game Over (Oyun Bitti) yazısı, yeni bir maceranın başlangıcıdır. Her turda kazandığın kalıcı puanları kullanarak yeni silahların ve becerilerin kilidini aç, ardından yeni bir oyuna başlayarak yöntemsel olarak oluşturulmuş yeni bir haritayı keşfet. Son boss'la yüzleşip galaksiyi kurtarana dek sürekli güçlenerek geri dön!