znakomite postacie
NTE is a supernatural urban open-world RPG developed by Hotta Studio. Your story begins in Hethereau as an unlicensed anomaly hunter. Team up with a diverse cast of companions to unravel the city's mysteries.
NTE is a supernatural open-world RPG developed by Hotta Studio. The story begins in the city of Hethereau, where you play as its first "unlicensed" Anomaly Hunter. You'll join the crew at Eibon, a rundown antique shop that keeps the lights on by taking Anomaly commissions from anyone willing to pay. Alongside a diverse cast of extraordinary companions, you'll unravel urban mysteries, ride out adventures full of laughs and heartbreak, and write your own stories in the neon-lit streets.
Welcome to the first stop in your appraisal career—Hethereau, a sprawling and vibrant metropolis!
In the crowded halls of the Bureau of Anomaly Control, hopeful Oddities queue up for resident permits, while over at the train station, an Esper commuter snaps his fingers to clean his work suit on the fly. Down one block, a chaotic chase after Danzaburou is spiraling out of control; while across the street, a vacationing silver-gloved Butler is shooting the breeze with the owner of a second-hand electronics shop. Everywhere you look, there's no shortage of intriguingly "abnormal" scenes.
Explore hidden shops tucked away in back alleys and meet their enigmatic owners, along with absurdly overpowered bodyguards, "jack-of-all-trades" robotic butlers, troublemakers who can't help finding problems, and TV-headed repairmen with some very curious eating habits.
Expand your social circle starting from the bustling Hankaku Street! Meet members from different factions and add them as "Bagel" friends!