Nuclear Throne
Nuclear Throne to postapokaliptyczna strzelanka typu roguelike z widokiem z góry. Nie jest to jednak postapokalipsa spod znaku „jesteś ostatnią nadzieją ludzkości”, lecz raczej „ludzkość wyginęła, a świat należy do mutantów i potworów”. Korzystając z potężnego arsenału, walcz na pustkowiach i zbieraj promieniowanie, aby w wyniku mutacji zyskiwać nowe kończyny i zdolności. Gra oferuje jeszcze więcej ciekawych rozwiązań... dla osób, które potrafią w nią grać. Czy dasz radę zdobyć Nuklearny Tron?