Edycja Game of the Year zawiera dodatki Knights of the Nine i Shivering Isles, które wzbogacają rozbudowany świat gry Oblivion o nowe, niepowtarzalne zadania i zawartość. Przekonaj się, dlaczego krytycy uznali Oblivion za najlepszą grę 2006 roku.
Zupełnie nowy system walki i magii wynosi zabawę na zupełnie nowy poziom intensywności, dzięki czemu poczujesz każdy cios.
Przełomowy system SI daje postaciom w grze życie, które toczy się 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Podejmują one decyzje na podstawie otaczającego je świata. Postacie niezależne pożywiają się, śpią i realizują własne cele.
W dodatku Shivering Isles zobaczysz świat stworzony na obraz Sheogoratha, w którym królują Mania i Demencja. Czegoś takiego w Oblivionie jeszcze nie było.
Walcz z mieszkańcami Drżących Wysp, krainy pełnej ohydnych insektów, atronachów ciała, jatkowców, wodnych grummitów i wielu innych stworów.
Zakon Rycerzy Dziewięciorga został rozwiązany. Przywróć im dawną chwałę, podróżując na dalekie krańce Cyrodiil w ramach pełnego rozmachu wątku fabularnego.