Observation
Nüfusun küçük bir bölümünde, bazı yanıp sönen ışıkları, desenleri ve görüntüleri izlerken epilepsi nöbetleri veya anlık bilinç kaybı yaşamalarına neden olabilecek bir rahatsızlık mevcut. Ancak daha önce herhangi bir nöbet geçirmemiş oyuncular, tespit edilmemiş bir epilepsi rahatsızlığına sahip olabilirler. Siz veya ailenizden herhangi birisi epilepsi rahatsızlığına bağlı belirtiler gösterdiyseniz bu video oyununu oynamaya devam etmeden önce doktorunuza danışın.Observation, istasyonun yapay zekası S.A.M'in gözlerinden Dr. Emma Fisher'a ve misyon ekibine neler olduğunu açığa çıkaran bilim kurgu gerilimi.
Oyuncular; istasyona, kaybolmuş mürettebata ve S.A.M.'e neler olduğunu öğrenmek üzere Emma'ya yardım etmek için istasyonun kontrol sistemlerini, kameralarını ve araçlarını kullanarak S.A.M.'in rolünü üstlenirler.