Deluxe Edition
The Deluxe Edition includes The game Observer: System Redux, an Original Soundtrack with a new track by Arkadiusz Reikowsk, The Art of Observer: System Redux, an official album that will lead you through the dystopian world of the year 2084.
The year is 2084. In a dark cyberpunk world shattered by plagues and wars, become a neural police detective and hack into the jagged minds of others. Make use of anything they felt, thought, or remembered to solve the case and catch the elusive killer.
Immerse yourself in the dark cyberpunk atmosphere of the year 2084 thanks to the original soundtrack composed by Arkadiusz Reikowski, a Hollywood Music in Media Awards nominee who has also worked on such acclaimed horror games as Layers of Fear and Blair Witch.
Explore the dark and unsettling cyberpunk world of the year 2084 thanks to this official collection of illustrations and concept arts from both original Observer and Observer: System Redux.