Edycja Deluxe
Edycja Deluxe zawiera grę Observer: System Redux, oryginalną ścieżkę dźwiękową z nowym utworem Arkadiusza Reikowskiego oraz „The Art of Observer: System Redux”, oficjalny album z ilustracjami dystopijnego świata roku 2084.
Jest rok 2084. Wejdź do mrocznego cyberpunkowego świata wyniszczonego przez plagi i wojny, wcielając się w rolę detektywa neuralnego, który włamuje się do chorych umysłów podejrzanych. Wykorzystaj ich uczucia, myśli i wspomnienia, aby rozwiązać sprawę i złapać nieuchwytnego zabójcę.
Zanurz się w cyberpunkowym świecie roku 2084, słuchając oryginalnej ścieżki dźwiękowej skomponowanej przez Arkadiusza Reikowskiego, kompozytora nominowanego do nagrody Hollywood Music in Media Awards, który pracował również przy znanych grach z gatunku horroru takich jak Layers of Fear czy Blair Witch.
Poznaj mroczny, niepokojący cyberpunkowy świat roku 2084, oglądając oficjalne ilustracje i grafiki koncepcyjne z oryginalnej gry Observer i Observer: System Redux.