Deluxe Edition
Deluxe Edition, Observer: System Redux oyununu, Arkadiusz Reikowski'un yeni bestesi dâhil Orijinal Resmî Oyun Müziklerini, The Art of Observer: System Redux ve 2084 yılının distopik dünyasında sana öncülük edecek resmî albümü içerir.
Yıl 2084. Vebalar ve savaşlardan bitap düşmüş karanlık bir siberpunk dünyasında sinirsel polis dedektifi ol ve başkalarının karmaşık zihinlerine sız. Hissettikleri, düşündükleri veya hatırladıkları her şeyden yararlanarak davayı çöz ve yakalanması zor katili yakala.
Hollywood Medyada Müzik Ödüllerine aday gösterilen ve aynı zamanda Layers of Fear ile Blair Witch gibi sevilen korku oyunlarında çalışan Arkadiusz Reikowski tarafından bestelenen orijinal oyun müzikleriyle 2084 yılının karanlık siberpunk atmosferini yaşa.
Orijinal Observer ve Observer: System Redux oyunlarından alınan illüstrasyonlar ve konsept tasarımlarından oluşan bu resmî koleksiyonla 2084 yılının karanlık ve sarsıcı siberpunk dünyasını keşfet.