Observer: System Redux
Na początku była Nanophage, cyfrowa plaga prowadząca do śmierci tysięcy ludzi, którzy zdecydowali się zmodyfikować swoje ciała i umysły.
Grasz jako Daniel Lazarski, doświadczony detektyw przyszłości, któremu głosu użycza nieżyjąca już legenda cyberpunku, Rutger Hauer. Jako obserwator włamujesz się do umysłów podejrzanych, aby wydobyć ślady i dowody. Uczucia, myśli, wspomnienia – wszystko może pomóc w rozwiązaniu sprawy.
Używając urządzenia o nazwie Dream Eater, włamujesz się do umysłów zmarłych i umierających, aby przeżyć ich ostatnie chwile, poznać ich lęki i obsesje. Przemierzaj wijące się labirynty mózgu w poszukiwaniu śladów, które naprowadzą Cię na trop nieuchwytnego zabójcy. Ale uwaga: im głębiej się zapuścisz, tym większe ryzyko, że postradasz zmysły.
Wejdź do świata wyniszczonego przez wojnę i cyberplagę, w którym życie jest niewiele warte, a nadzieja na wagę złota. Świata, którego mieszkańcy są gotowi zrobić wszystko, byle tylko uciec od szarej egzystencji. Rzeczywistości wirtualne, psychoaktywne leki, implanty nerwowe – nie brakuje sposobów na słodkie zapomnienie. Ale pamiętaj: obserwator wytropi podejrzanego w każdym, nawet najgłębszych zakamarku umysłu.