Observer: System Redux
İlk başta Nanophage vardı. Zihinlerini ve vücutlarını yükseltmeyi seçen binlerce insanı öldüren dijital bir veba.
Siberpunk'ın simge isimlerinden Rutger Hauer tarafından canlandırılan geleceğin araştırmacısı Daniel Lazarski'yi oynuyorsun. Bir Observer olarak ipuçları ve deliller için şüphelilerin zihinlerine izinsizce gir. Hissettikleri, düşündükleri veya hatırladıkları her şey davayı çözmek için kullanılabilir.
Dream Eater adlı cihazı kullanarak ölülerin ve ölmek üzere olanların zihinlerine gir ve korkuları ile takıntılarını keşfetmek için son anlarını yeniden yaşa. Karmaşık sinirsel labirentlere dal ve bulması zor katili bulmanda sana yardımcı olacak ipuçlarını ara. Ancak dikkat et, derinlere indikçe akıl sağlığını kaybetme riskin artar.
Savaş ve siber vebanın harap ettiği, hayatın ucuz ve umudun az olduğu bir dünyaya gir. Bu dünyadaki birçok insan ümitsiz varoluşlarından kaçmak için her şeyi yapabilir. Sanal gerçeklikler, zihin değiştirici uyuşturucular, sinirsel implantlar. Zehrini seç ve olup bitenlerden uzak, kaygısız yokluğa dal. Ancak unutma, ne kadar derine gitsen de bir Observer'dan asla kaçamazsın.