Get ready for a theme park frenzy and blend intricate automation with spectacular, heart-pounding theme park elements. Give your Sparks the adventure they deserve, and inject pure, joyous excitement into your logistics network with incredible coaster-style train tracks!
Ditch the drab logistics and embrace the dramatic with a host of new Rollercoaster Train Tracks!
Vertical Loop Track: Send your resources on a thrilling, head-over-heels journey.
2 Spark Showcases: Install a Spark Showcase - Carousel or Spark Showcase - Wheel to let your hard-working Sparks take a spin and celebrate their tireless efforts.
Snack & Balloon Stands: Keep your Sparks happy! Build Snack Stands and, most importantly, Balloon Stands to hand out colorful balloons to every passing Spark.
Dynamic Fireworks: Use the new logic outputs to trigger Fireworks Cannons (Vertical and Tilted) for spectacular, celebratory bursts that light up the sky!
8 Floors: Completely customize the look of your park with new decorative textures! Choose from Wooden, Stone, Rubble, Grassy, and Pebble Floors, or add a touch of whimsy with Starry, Swirly, and Polished Floors!