Byg, automatiser og gør det spændende!
Gør dig klar til en vild forlystelsespark! Coaster Rush DLC'en blander indviklet automatisering med spektakulære, hjertebankende forlystelsesparkelementer. Giv dine Sparks det eventyr, de fortjener, og indsprøjt ren og skær spænding i dit logistiknetværk med utrolige togbaner i rutsjebanestil!