Bina, Automatikkan, dan Berikan Keterujaan!
Bersedia untuk kegilaan taman tema! DLC Coaster Rush menggabungkan automasi yang rumit dengan elemen taman tema yang menakjubkan dan mendebarkan. Berikan Sparks anda pengembaraan yang sewajarnya, dan suntikkan kegembiraan murni ke dalam rangkaian logistik anda dengan landasan kereta api gaya coaster yang luar biasa!
Tinggalkan logistik yang membosankan dan hargai elemen dramatik dengan pelbagai Landasan Kereta Api Rollercoaster baharu!