Buduj, automatyzuj i ekscytuj!
Przygotuj się na szaleństwo wesołego miasteczka! DLC Coaster Rush łączy złożoną automatyzację ze zjawiskowymi i mrożącymi krew w żyłach elementami parku rozrywki. Podaruj swoim Sparkom przygodę, na którą zasługują, i wstrzyknij czystą radość w swoją sieć logistyczną dzięki niesamowitym torom w stylu kolejki górskiej!
Zapomnij o nudnej logistyce i postaw na widowiskowość dzięki całej gamie nowych torów rodem z rollercoastera!