Oddsparks: An Automation Adventure - Deluxe Edition
Oddsparks er en blanding af automatisering og realtidsstrategi for både de inkarnerede fans af automatiseringsgenren og de nysgerrige. Udforsk en mærkværdig fantasiverden, afdæk fortidens mysterier, automatiser dine værksteder, og tag på eventyr med dine mærkelige og nuttede Sparks!