Oddsparks: An Automation Adventure - Deluxe Edition
Oddsparks, hem otomasyon türünün sıkı hayranları hem de otomasyona ilgi duyanlar için Otomasyon ve Gerçek Zamanlı Strateji'nin (RTS) bir karışımıdır. Tuhaf bir fantezi dünyasını keşfedin, geçmişin gizemlerini ortaya çıkarın, atölyelerinizi otomatikleştirin ve tuhaf ve sevimli Spark'larınızla maceralara atılın!