This DLC offers some exclusive customization and decoration items and is meant for players who really like the game and want to express their support.
The Oddsparks: An Automation Adventure - Deluxe Upgrade includes optional cosmetic content for our biggest fans.
The new outfit items for the most part have a predefined color scheme and can be used in the character editor right from the beginning.
The statues can be accessed as soon as you unlock the build menu during the tutorial.
Important: The main purpose of this DLC is to show your support for the game, the developer (Massive Miniteam), and the publisher (HandyGames). The items listed above are just a bonus to thank you for your continued support.