Denne DLC tilbyder eksklusive tilpasnings- og dekorationsgenstande og er beregnet til spillere, der virkelig kan lide spillet og ønsker at udtrykke deres støtte.
De nye outfit-genstande har for det meste et foruddefineret farvetema og kan bruges i karaktereditoren lige fra begyndelsen.
Vigtigt: Hovedformålet med denne DLC er at vise din støtte til spillet, udvikleren (Massive Miniteam) og udgiveren (HandyGames). Genstandene anført ovenfor er blot en bonus for at takke dig for din fortsatte støtte.