Oddsparks: An Automation Adventure - Seçkin Yükseltme en büyük hayranlarımız için isteğe bağlı kozmetik içerikler içerir.
Bu DLC, bazı özel özelleştirme ve dekorasyon öğeleri sunar ve oyunu gerçekten seven ve desteklerini ifade etmek isteyen oyuncular içindir.
Önemli: Bu DLC'nin temel amacı oyuna, geliştiriciye (Massive Miniteam) ve yayıncıya (HandyGames) desteğinizi göstermektir. Yukarıda listelenen öğeler, devam eden desteğiniz için bir teşekkür niteliğinde sadece bir bonustur.