Mulakan pancaragam dan berarak mengikut rentak automasi dalam DLC Making Music untuk Oddsparks: An Automation Adventure! DLC hebat ini memperkenalkan sistem muzik baharu yang membolehkan anda mengubah kilang menjadi mesin irama dan melodi yang diatur sepenuhnya.
Serlahkan kreativiti muzik anda! Buka kunci Stesen Kerja Muzik dan pertukangkan set lengkap 12 nota muzik dan 2 penanda oktat. Dan ada lagi: Sawbench anda kini boleh menghasilkan empat instrumen mainan yang menawan (piano, seruling, lute, dan xilofon), sesuai untuk membawa sentuhan melodi ke bengkel anda.
Mahu melihat Spark anda beraksi? Bina Showcase Spark – Band, pentas konsert khas di mana Spark anda membuat persembahan bersama secara serentak.